Imorse körde jag ett tufft gympass. Varmt & kvavt där inne var det också. 1 timme och 40 minuter stannade passet på. Jag körde igenom alla övningar som ingår i streetlifting (muscle up, pull up, dip & knäböj) och så värmde jag upp med lite bänkpress.







Det är ju inte optimalt att köra såhär många & tunga övningar, men jag behöver göra det ibland eftersom att det liknar tävlingssituationen. Borde haft med mig lite kolhydrater till passet, men tycker ändå att jag lyckades att hålla energin uppe. Och jag åt ca 50 gram kolhydrater innan jag åkte, men ytterligare 20-30 gram att inta på gymmet är inte fel när man kör såhär långa pass.
Hur som haver så är jag väldigt nöjd med passet!
Bli först att kommentera