Idag blev det ett tidigt gympass ihop med Louise & Frida😀
Jag har inte haft så mycket tid till att träna under vår och sommar så det har blivit väldigt lite av varan pull ups & dips. Jag har mest kört kroppsvikt och rivit av några stycken här & var för att hålla igång det. När jag väl har tränat så har jag prioriterat att försöka att köra tungt i böjen samt lägga tid på mina muscle ups. Och muscle upsen är det enda som jag gjort fina framsteg i under denna period. Det är jag glad över, det är en ganska komplex övning och den kräver mycket styrka, teknik och kroppskontroll. Visst, mina muscle ups är inte perfekta, men emellanåt så är de ändå strikta och ser ganska atletiska ut vilket är superkul. Och det är faktiskt en övning som jag gillar att göra väldigt mycket.
Det blev en liten mjukstart idag (men det räckte gott & väl). Såhär såg dagens pass ut:
🏋️♀️Pull up, 12,5kg, 4 repetitioner, 2 set. Sedan ytterligare 2 set med en repetition på 17,5 kg.
🏋️♀️Dip, 15kg, 4 repetitioner, 2 set.



🏋️♀️Bänk, 60kg, 2 repetitioner, 2 set.
Lämna en kommentar








