Hoppa till innehÄll

DAGENS GYM:

Idag blev det ett tidigt gympass ihop med Louise & Frida😀

Jag har inte haft sÄ mycket tid till att trÀna under vÄr och sommar sÄ det har blivit vÀldigt lite av varan pull ups & dips. Jag har mest kört kroppsvikt och rivit av nÄgra stycken hÀr & var för att hÄlla igÄng det. NÀr jag vÀl har trÀnat sÄ har jag prioriterat att försöka att köra tungt i böjen samt lÀgga tid pÄ mina muscle ups. Och muscle upsen Àr det enda som jag gjort fina framsteg i under denna period. Det Àr jag glad över, det Àr en ganska komplex övning och den krÀver mycket styrka, teknik och kroppskontroll. Visst, mina muscle ups Àr inte perfekta, men emellanÄt sÄ Àr de ÀndÄ strikta och ser ganska atletiska ut vilket Àr superkul. Och det Àr faktiskt en övning som jag gillar att göra vÀldigt mycket.

Det blev en liten mjukstart idag (men det rÀckte gott & vÀl). SÄhÀr sÄg dagens pass ut:

đŸ‹ïžâ€â™€ïžPull up, 12,5kg, 4 repetitioner, 2 set. Sedan ytterligare 2 set med en repetition pĂ„ 17,5 kg.

đŸ‹ïžâ€â™€ïžDip, 15kg, 4 repetitioner, 2 set.

Dippen.

đŸ‹ïžâ€â™€ïžBĂ€nk, 60kg, 2 repetitioner, 2 set.

Publicerat iMin TrÀning

Bli först att kommentera

LĂ€mna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fÀlt Àr mÀrkta *