Idag stod Hilma, Ida & Hayley på schemat. Alla tre var mycket fina och duktiga.
Hilma gick sitt bästa pass hittills. Dagens arbete visade verkligen att grunderna börjar att falla på plats. Hon har aldrig varit så jämn, rakriktad och ”på rälsen” tidigare. Tydligt påväg hela tiden och jag kunde obehindrat växla med volter på 10m i diameter och rakt spår i båda varven. Wow!
Ida gick en uteritt idag. Förutom att vi först skulle gå hem på grund av ett löv utmärkte sig med en ljusare färg (👻) så var hon verkligen såååå trevlig & mysig.
Hayley och jag avancerade från gårdagens uppsittning framför stallet till att rida runt lite i skritt på ridbanan. Hon gjorde allt rätt⭐

