

Idag är det VARMT. Känns ungefär som när vi var i träsken i USA och kollade på alligatorer. Luftfuktigheten är hög och insekterna är minst sagt igång.
Idag har jag tränat själv (inlägg om det kommer) och sedan stod Palle på schemat. Första passet för Palle på en vecka då han fick en mini-vila.
Ida & Hayley är helt lediga idag. Så nu blir det en lugn eftermiddag & kväll. Jag är klar med alltid som jag tänkt göra idag🙏
Bli först att kommentera